BTS

Freitag, 5. November 2010

First Testpaintings for Delta


Today i´ve tested a few colourshemes for my Cäsar Deltas. The Details on these Miniatures are great, but painting these little bastards by using the "Choc Flake"-Camo sheme is horrible! (even only painted in "Table Standard!!!!)
Note that the result above is only a test at this time. It don´t represent the "final" sheme i will use for the Guys,
because the Light Green patterns on the clothing did not came out enough and because the Black/white "Flakes" are to rough and too big. 

It was quite easyer to paint one of the Deltas opposites, a Figure of an modern urban resister.


He is painted in Table Standard too and because of the big white parts he was fast and easy to paint.


Heute habe ich ein paar Tarnschemen für meine Cäsar Deltas ausprobiert. Die Details an den Figuren sind toll aber sie in "Choc Flake" Camo zu bemalen ist schrecklich! (selbst wenn es nur "Table standard" ist)
Das zu sehende ist noch nicht die endgültige Bemalung weil die blaßgrünen Flecken nicht genug hervorstechen und weil die "Flakes" zu grob und zu groß sind.
Es war weit einfacher einen seiner Gegner, einen Untergrundkämpfer (ebenfalls Cäsar) zu bemalen. Allein schon weil ein Großteil seiner Kleidung nunmal schlicht weiß ist und er ebenfalls nur in Table standard bemalt ist.





Kommentare:

  1. I don't know what you say mate, but I like them - I like them a lot!!
    Great work!
    T.

    AntwortenLöschen
  2. Es ist immer wieder ein Vergnügen, die Arbeit eines echten Meisters zu sehen. Deine Figuren sind für mich ein großer Anreiz, meine Techniken zu verbessern. Hut ab, wieder einmal!

    AntwortenLöschen